Η «Βουτιά» του Χριστού

4

Η «Βουτιά» του Χριστού

Η «Κάθοδος» (η βουτιά) του Χριστού στο θάνατο, βασίζεται στη θεϊκή απόφαση, να μην αφήσει τον άνθρωπο να γίνει λεία – λάφυρο του σατανά, αλλά αντίθετα να τον αναζητήσει – όπως το χαμένο πρόβατο – μέχρι και στα βάθη της κόλασης.
Μετά απ’ αυτή την αλήθεια, έκπληκτος φωνάζει ο Παύλος: «Αν ο Θεός είναι μαζί μας, ποιοι είναι εναντίον μας (Ρωμ. 8,31).
Το «ο Θεός μαζί μας» εκδηλώνει ότι η αγάπη του Θεού φτάνει στο τέρμα προφέροντας τον αθώο Ιησού σε μας τους αμαρτωλούς. Με άλλα λόγια, ο Θεός – Πατέρας έπρεπε να διαλέξει τον Υιόν Του ή εμάς! Το θάνατό Του ή το θάνατό μας! Προτίμησε εμάς απ’ τον Υιόν Του, αφήνοντάς Τον να πεθάνει στη θέση μας.
Το «ο Θεός μαζί μας» δεν σημαίνει ότι ο Θεός είναι ευμενής μαζί μας, πράγμα που αξίζει πολύ, αλλά ότι μας προτιμά από τον Άλλο εαυτό του, τον Υιόν, που είναι κάτι το απίστευτο! Αυτό που ο Θεός δεν απαίτησε απ’ τον Αβραάμ – να θυσιάσει τον υιόν του – το εφάρμοσε στον εαυτό του, εγκαταλείποντας στα χέρια των αμαρτωλών τον Μονογενή και Αγαπητόν Υιόν Του για τη δική μας σωτηρία. Με τη «βουτιά» στο θάνατο, ο Χριστός μάς έφερε στην επιφάνεια! Μας ανέστησε για τη ζωή την αιώνια.

π. Μάρκος Βιδάλης

κοινοποίηση άρθρου:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

Περισσότερα

Διαβάστε ακόμη

Το κήρυγμα της Κυριακής

26η Κυριακή του Έτους, Κύκλος Γ   Ο χρόνος και η αιωνιότητα είναι δύο στοιχεία που σήμερα παρουσιάζονται και στα τρία βιβλικά αναγνώσματα. Το ευαγγέλιο

25 Σεπτεμβρίου μνήμη της Αγίας Ευφροσύνης

  Πρόκειται για μια αγία όχι ιδιαιτέρα διαδεδομένη στη Δύση. Γεννήθηκε μεταξύ των ετών 410 και 413 στην Αλεξάνδρεια και ήταν κόρη ενός εύπορου αξιωματικού

Καθολική Αρχιεπισκοπή Νάξου-Τήνου-Μυκόνου-Άνδρου και Μητρόπολη παντός Αιγαίου