Παγκόσμια Ημέρα Νεολαίας το λογότυπο της Λισσαβόνας 2023
Υπάρχει μια πανδημία που φυσά με τον άνεμο του απρόβλεπτου, αλλά εν τω μεταξύ υπάρχει μια ιδανική σημαία που έχει αρχίσει να ανεμίζει για την επόμενη Παγκόσμια Ημέρα Νεότητας. Αυτό είναι το λογότυπο της διεθνούς συνάντησης των νέων που αναβλήθηκε για ένα χρόνο λόγω της πανδημίας. Και ακριβώς το “Lisboa 2023” ξεχωρίζει με κόκκινο και πράσινο στο λογότυπο μαζί με το παραδοσιακό και κυβικό “JMJ” (ΠΗΝ), αλλά ακόμη περισσότερο είναι η μορφή της Παναγίας, λευκή σε κόκκινο φόντο, για να θυμόμαστε το θέμα που επέλεξε ο Πάπας για το ραντεβού στην Πορτογαλία που γράφει “Η Μαρία σηκώθηκε και πήγε γρήγορα”
Μην μένεις ακίνητος
Η παρουσίαση του γραφικού συμβόλου της επόμενης WYD – που δημιουργήθηκε από τον 24χρονο Πορτογάλο σχεδιαστή Beatriz Roque Antunez – πραγματοποιήθηκε χθες τις 11, ψηφιακά στη Λισαβόνα, με πολλή δουλειά από τα επίσημα κοινωνικά δίκτυα (22 γλώσσες ήταν διαθέσιμες στο Facebook) . Το κυρίαρχο σημείο του λογότυπου είναι ο Σταυρός «διασταυρωμένος – εξηγούν οι διοργανωτές» από έναν δρόμο όπου το Άγιο Πνεύμα πορεύεται» Και είναι “πρόσκληση στους νέους να μην μένουν ακίνητοι αλλά να τους ζητά να είναι οι πρωταγωνιστές της οικοδόμησης ενός πιο δίκαιου και αδελφικού κόσμου” Εκτός από το κόκκινο και το πράσινο, μια κυματοειδής κίτρινη γραμμή συμπληρώνει το χρωματικό τρίπτυχο που συμβολίζει την πορτογαλική σημαία.
Η Παναγία σε νεαρή ηλικία
Στο λογότυπο, μια επίσημη σημείωση καθορίζει, το προφίλ της Παναγίας «εκφράζει τη νιότη των χρόνων της, χαρακτηριστικό κάποιου που δεν είναι ακόμη μητέρα, αλλά που φέρνει το φως του κόσμου μέσα της». Και η «κίνηση» της Μαρίας προς την ξαδέλφη της Ελισάβετ, σύμφωνα με τη φράση που λαμβάνεται από το Ευαγγέλιο του Λουκά, «υπογραμμίζει την πρόσκληση που απευθύνεται στους νέους να ανανεώσουν την« εσωτερική τους δύναμη », τα όνειρά τους, τον ενθουσιασμό, την ελπίδα και την ευγνωμοσύνη τους “”. Μια πρόσκληση – προσθέτει ο καλλιτέχνης, που εργάζεται σ’ ένα πορτογαλικό γραφείο επικοινωνιών – “για να βεβαιωθείτε ότι κάτι συμβαίνει, να οικοδομήσει τον κόσμο και να μην το αφήσει στα χέρια άλλων”. Τέλος, η τυποποίηση του Ροδαρίου προτίθεται να γιορτάσει «την πνευματικότητα του πορτογαλικού λαού στην αφοσίωσή τους στην Παναγία της Φατιμά».
Λογότυπο, επιλεγμένο από εκατοντάδες προτάσεις
Το λογότυπο αυτό επιλέχτηκε μετά από διεθνή διαγωνισμό που προωθήθηκε από την τοπική οργανωτική επιτροπή, στον οποίο συμμετείχαν εκατοντάδες ανταγωνιστές από 30 χώρες από όλες τις ηπείρους. Μια ομάδα από το Universidade Catolica Portuguesa επέλεξε στη συνέχεια τις 21 καλύτερες προτάσεις, οι οποίες εξετάστηκαν από επαγγελματίες μάρκετινγκ και επικοινωνίας και πορτογαλικά γραφεία επικοινωνίας, οι οποίοι επέλεξαν τους τρεις φιναλίστ. Το Dicastery for the Laity επέλεξε τότε την πρόταση Roque Antunez ως την καλύτερη.
Η δήλωση της τοπικής οργανωτικής επιτροπής καταλήγει υπενθυμίζοντας τη δέσμευση που έχει λάβει για την προετοιμασία, μαζί με τις Εκκλησιαστικές Επαρχίες της Πορτογαλίας και μια σειρά πρωτοβουλιών διάδοσης με βάση το θέμα “Η Μαρία σηκώθηκε και πήγε γρήγορα” για να πραγματοποιηθεί και τοπικά.
+Ν