ΦΙΛΕΤΤΑ ΚΑΙ ΚΟΚΚΑΛΑ
Τις μέρες αυτές, σταδιακά, ανακοινώνονται τα δρομολόγια των πλοίων για την θερινή περίοδο. Χαιρόμαστε όταν βλέπουμε ότι οι Κυκλάδες, που έχουν γίνει σημείο αναφοράς και επίσκεψης πολλών τουριστών, επισκεπτών και παραθεριστών εξυπηρετούνται με συνεχώς περισσότερα.
Πριν από μερικές μέρες έγινε Συνάντηση αρμοδίων παραγόντων για το ακτοπλοϊκό γενικότερα του Αιγαίου και ειδικά των Κυκλάδων.
Αυτές οι συναντήσεις γίνονται κάθε δύο χρόνια σχεδόν ή και πιο σύντομα ίσως. Βγαίνουν όμορφες αποφάσεις που όμως αργούν να εφαρμοστούν και περιμένουν άλλα δύο χρόνια όταν θα ξαναγίνει η Συνάντηση για το ακτοπλοϊκό για να βελτιωθούν οι ίδιες προτάσεις. Φοβάμαι πως κάποια στιγμή θα βελτιωθούν τόσο πολύ που από εφικτές θα γίνουν μόνο επιθυμητές.
Συχνά ακούγεται και για το ακτοπλοϊκό η γνωστή έκφραση του κρεοπωλείου: « Αυτή η γραμμή είναι φιλέτο». Και κατά συνέπεια φαίνεται ότι υπάρχουν και άλλες που χαρακτηρίζονται ως «κόκκαλα». Αυτές κανείς δεν τις προτιμά, αφού κάνουν μόνο για σούπα και το καλοκαίρι σπανίως κανείς ζητά σούπα.
Μια τέτοια γραμμή φαίνεται πως είναι και η εξυπηρέτηση με «Οχηματαγωγό πλοίο» της γραμμής Τήνου, Πάρου, Νάξου, Ίου, Σαντορίνης κλπ. Η σύνδεση δηλαδή της Τήνου με τα νότιο ανατολικά Κυκλαδονήσια. Μερικά πλοία θα περνούν απλά έξω από το λιμάνι θα πηγαίνουν για το φιλέτο και το χειμώνα που δεν θα υπάρχουν φιλέτα θα αναγκάζονται να τρώνε και τα κόκκαλα!
Οι Τηνιακοί ούτε το χειμώνα, ούτε το καλοκαίρι μπορούν να πάνε και με το αυτοκίνητό τους στην Πάρο, τη Νάξο, τη Νιό και τη Σαντορίνη:
Τελευταία κάτι ακούγεται ότι θα εξυπηρετείται για μια μικρή περίοδο του καλοκαιριού και η αυτή η «κοκάλινη» γραμμή μία ή ίσως και δύο φορές την εβδομάδα.
Είναι αλήθεια πώς να τρώει κανείς το καλοκαίρι κάθε μέρα σούπα, δεν συνηθίζεται. Ενώ το φιλέτο σε όλους αρέσει!